^klik! klik! klik!^

orang gojes sedang stalker sayer =)....siler tinggalkan jejak anda yer...insyaAllah sayer akan terjah anda kembali ;p

TQ keraner mngikuti sayer ;p

Sunday, July 17, 2011

saya belanja, kawan saya bayar.....euwwwwwwwwwww~

salam all...entri ketiga aku untuk hari ini....hahhaha...rajin giller aku update...x la rajen sangat pon...cumer takut citer2 nih jadi lambakan pastu nanti aku malas plak nak publish pasal dah jadi outdated punya cerita...

alkisah sebulan yang lepas...kawan marni mintak tolong marni buat sikit kerja---marni plak mintak tolong aku setelkan kerja tu---aku plak mintak tolong faris setelkan kerja tuh....last sekali faris yang tolong setelkan kerja kawan marni tuh....see...apa yang penting KERJASAMA ;) ....kerja apa?ada lah...malas aku nak bagitau korang...

aku berpegang kepada satu prinsip yang mana, bila korang diberi satu tanggungjawab atau kerja n kerja perlu disiapkan pada masa2 yang telah ditetapkan....maka, kerja tersebut perlu disiapkan sebelum atau pada tarikh yang ditetapkan dengan apa jua cara sekalipun...jadi untuk memastikan kerja2 aku siap pada masa yang ditetapkan, aku selalunya akan sub2 kan kerja yang kurang penting kepada orang lain...mangsa2 aku selalunya....adik aku, NAJWA @ jiran merangkap student aku, IZHAM @ student aku jugak, FATMA.....contoh kerja ???owh x leh bgtau korang kot....hahahha...selalunya kerja2 yang aku sub2 kan nih kerja yang mudah tapi agak renyah...bagi aku yang penting kerja tuh siap....hmmm, jangan lah plak korang pk bila aku dah sub2 kerja kat orang lain aku goyang kaki n x pantau kerja2 diorang k....salah tuh tanggapan korang...diorang tuh hanyalah memudahkan kerja2 aku sahaja....tapi aku lah orang yang akan memastikan n memantau kerja2 tuh disiapkan dengan baik atau tidak...

owh dah lari tajuk nih...so, bila faris dah tolong setelkan kerja kawan marni tuh, marni pesan kat aku suruh belanja faris...macam yang aku pernah cakap dalam entri2 aku sebelum nih....orang berbudi, kita berbahasa....kira cam sebagai mengenang jasa la kan...chewah !

then, pas aku kawtim2 ngan faris, dia kata dia nak PIZZA....cuma aku agak tertakluk kepada masa yang sentiasa mencemburui aku...aisssshhh....tapi dah orang kata rezeki tuh,kita bukannya boleh nak jangka kan...nak dijadikan cerita, semalam mak, abah, najmie n najwa balik kampung..tinggal lah angah n aku jer kat umah....pastu aku pulak seharian xder kat umah pasal bawak budak kawad bertanding kat SMK Seri Kundang....then, bila aku balik angah bagi cadangan makan pizza as our dinner....mmula macam malas gak..ingat nak usha2 restoran2 yang ada kat Gombak Prima...tapi ttiba datang idea nak ajak faris join our dinner sekali....

hoooyeah ! faris setuju jer....mmula plan nak jumpa pukul 8 malam di Pizza Hut Wangsa Maju ....ala yang bersebelahan ngan kfc n berdepan ngan Wangsa Walk tuh la...tapi disebabkan aku semangat sangat tengok Liverpool vs Harimau Malaya petang semalam, maka kiterorang punya date dilewatkan ke pukul 8.40 malam.....semangat aku tengok bola semalam, mana tak nya 2nd half time, KFCM main...walaupon semalam dia x mpamerkan aksi2 mnarik + mbiarkan gawang dibolosi smpai 5 gol tapi aku still die hard fan dia ok ! hahahaha....logiknya, petang smlm aku tdo pasal kepenatan pas balik dari bawa budak kawad....bola punya pasal, aku sanggup bjaga n terlompat2 bila gol dijaringkan oleh safiq rahim n safee sali...ish ish ish, x dapat ku bayangkan kalo aku ada kat stadium macam mana....*seriously, dalam hati teringin ok nak berada kat stadium time HARIMAU MALAYA beraksi*

owh dah lari tajuk lagi ok !..kiterorg janji 8.40 malam...tapi kol 9 malam++ baru semua smpai...then, order makanan...banyak giller order makanan..bak kata faris cam 7 orang nak makan...padahal 3 orang jer kot...apa? x caya aku order makanan banyak2....let's enjoy d pic below ;)


mushroom soup yang pekat n likat...yummy !

spaghetti- seafood marinara...udang btepung tuh aku raser sangatlah sedap...

faris cam bajet dia punya meatball bologaise tuh sedap sangatlah tuh..huahauhaua...

our pizza-hawaian chicken...

angah n aku bajet comel....hauhauahau..aku mmg suka tangkap gambar nganga ;)

tripple platter-dalam tuh ada honey bbq wings, masala spin roll n criss-cut fries serve with Cool Lime Mayo sauce

garlic bread

hmmm...tengah2 kiterorang melantak tuh, kiterorang di datangi oleh seorang pelayan pizza hut tuh...dia bagitahu yang Pizza Hut Wangsa Maju akan ditutup seketika untuk renovation mulai 21 Julai hingga September 2o11...owh, yer ker???hehehe...

dia siap bagi satu phamphlet yang mengandungi kupon untuk menikmati pizza, pasta atau rice secara ala carte dengan 25 % diskaun di outlet Pizza Hut berdekatan iaitu di AEON AU2 dan Taman Permata mulai 21 Julai hingga 15 September...

dia juga bagi satu kad untuk menebus mocktail @ soup @ garlic bread secara percuma di Pizza Hut Wangsa Maju apabila ianya siap di renovate pada bulan September nanti...

apa2 hal pon, kiterorang mlantak sampai kenyang giller..tuh la time order tak ingat dunia....almaklumlah orang belanja.....eh, salah...yang bahagian faris jer marni belanja...yang selebihnya aku share ngan adik aku la....almaklumlah dua2 dah kerja ;p ...bila balik, faris siap keluarkan status cam bawah nih kat FB dia...hahhahaha

double klik ! tuk tumbesaran yang lebey pesat...

tapi serious kenyang giller..aku siap x breakfast n lunch hari nih....makan kek slice dua jer sepanjang siang tadi...bila time maghrib baru makan nasi ngan mak time bukak pose...dasyat! dasyat! hahhahahha....

sokSEKsokSEKpndgKIRIpndgKANAN: actually, malam nih aku dah minum nescafe...so, pasni ingat nak siapkan report pertandingan kawad kaki peringkat negeri....pastu nak masukkan lagi satu entri....then, nak tdo....pagi esok pagi2 nak g pos opis ! hmmm~

0 bebelan tbaek !!!:

Post a Comment