^klik! klik! klik!^

orang gojes sedang stalker sayer =)....siler tinggalkan jejak anda yer...insyaAllah sayer akan terjah anda kembali ;p

TQ keraner mngikuti sayer ;p

Monday, July 25, 2011

korang suka beli apa kat PASAR MALAM ???

salam all...entri sedikit basi....tapi nak citer gak pasal sajer nak menunjuk kat korang aper bende yang aku beli kat pasar malam Taman Selaseh hari khamis, 21 julai lepas....huahauahau....korang suka g pasar malam x?korang suka beli apa kat pasar malam???aku suka gak g pasar malam kekadang...selalunya aku suka beli makanan kat pasar malam....sebab kat pasar malam ada pelbagai pilihan makanan...murah2 plak tuh....murah ker???hmmm..dulu aku rasa lagi murah kot...hari demi hari aku rasa harga makanan kat pasar malam nih makin mahal la plak...harga naik sikit2..mula2 naik 10 sen....bulan depan naik 20 sen plak....aissshhhh....jom tengok apa aku beli arituh ;)

ayam goreng uncle bob

ayam goreng UNCLE BOB nih dah jadi makanan wajib plak untuk dibeli setiap kali ke pasar malam....dulu harga dia x silap aku RM5 jer...tapi baru2 nih dah naik jadi RM 5.50...yang menariknya ayam goreng UNCLE BOB ayam dia takde lemak n takde kulit..waaa..raser dia pon rangup....pastu korang boleh pilih nak flavor original or spicy...aku pilih spicy....biar pedas2 sket ...hehehe....

yang lagi dasyatkan rupa2nya korang boleh cek pasar malam korang ada jual ayam uncle bob ke tak dalam website dia. wahh siap ada website sendiri. talian hotline pun ada. kalau rasa nak jadi partner jual kat mane mane pon boleh. semua ada dalam website dia....siap ada APPLICATION FORM tuh kat website tuh...aper2hal pegi tengok dulu kat SINI ! tapikan aku x jumpa la plak nama pasar malam Taman Selaseh kat website tuh...huahuahauahau....

popia basah

popia basah nih aku xberapa nak gemar ....aku lagi suka popia goreng....tapi nih faveret family aku esp setiap kali Ramadhan tiba....harga dia rm 2 utk 5 keping....keping??? eh penjodoh bilangan untuk popia basah apa ekkkk???

char kuew tiow

char kuew tiow ! yummy ! korang suka makan char kuew tiow x?first time aku aku makan char kuew tiow kat kedah 3, 4 tahun lepas kot..time hantar Angah g masuk matrik Kuala Nerang....sedap char kuew tiow tuh....kat KL punyer char kuew tiow x jumpa lagi yang betul2 sedap....selalunya semuanya cair jer kuah dia....tapi bolehla sekali sekala nak layan...char kuew tiow nih pon dah naik harga...aku rasa harga dia RM 4 kot...dulu rasa cam pernah jer beli char kuew tiow nih 3 hengget jer...huahauahau....

durian ;)

tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk...mggu lepas baper kali ntah aku makan durian...ngeri pon ada jugak makan durian banyak2...hahhaha...tapi nak wat cam maner...dah faveret kan....kali nih beli durian teman adik makan...beli 2 biji RM 10...marvellous ;)


hitam kuning hitam kuning...go tiger ;)

sebenarnya semangat2 g pasar malam minggu lepas nak beli baju kat atas nih.....hahahaha....semangat x aku...???ko beli baju tuh kat pasar malam jer dd???..yer la sehelai RM 10....aku beli dua terus.... 1 yang kuning hitam.....1 yang biru....baru 20 hengget jer...hahahaha.....lantaklah kalo orang kater aku pakai baju pasar malam jer....duit aku kot...korang tgk tuh...ada 4 helai kan...aku punya sepasang...adik aku punya sepasang...dan x ketinggalan.....

V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V

my one n only ;)

najmie pon beli jugak baju nih....hahahah....baju dia mahal sket...rm15 pasal ada seluar....hahaha...dia x beli yang warna kuning hitam tuh pasal aku dah belikan dia untuk hadiah harijadi dia arituh...tapi yang tuh beli spesel sket.....nama pon hadiah harijadikan....tak beli la kat pasar malam....hehehhe...

tuh jer la kot citer aku kat pasar malam....minggu depan dah puasa....pergi bazar ramadhan plak...lagi berjenis2 kot makanannyer....berwarna warni gtu....so, korang suka beli ape kat pasar malam???

sokSEKsokSEKpndgKIRIpndgKANAN: aku malas !

2 comments: