^klik! klik! klik!^

orang gojes sedang stalker sayer =)....siler tinggalkan jejak anda yer...insyaAllah sayer akan terjah anda kembali ;p

TQ keraner mngikuti sayer ;p

Monday, August 22, 2011

Giveaway Souvenir dari Jepun dan Korea

Salam all....apa khabar korang semua?hmm....aku rasa aku cam nak demam la plak....adik aku yg no 2 mmg dah demam...mak aku otw nak demam...dugaan sungguh di akhir2 Ramadahn nih...malam nih aku blogwalking sket2 sambil tanda buku...nak tau x, malam2 ni TERAMAT SANGAT MALAS SEKALI nak buat apa2 kerja....rasa nak g MEMENGSANKAN diri jer....tapi ada bbrp buku yang masih belum ditanda ...pastu budak2 tuh nak start periksa dah hari rabu ni...so, nak tak nak...aku paksakan jugaklah diri aku nih menanda buku..so, buku2 tuh boleh dipulangkan b4 bbudak tuh start exam..see....see...see...cikgu bawak keje sampai balik umah tau....kau ada????[actually, kkdg aku agak terasa hati kalau terbaca cikgu zaman sekarang nih mengajar semata2 nak dapatkan gaji pada hujung bulan jer bukan untuk mendidik anak bangsa....bla bla bla....cuba kau jadi, cikgu untuk sehari jer la....baru kau akan faham perasaan insan bergelar guru lagi2 zaman sekarang nih....]...owh aper yang aku melalut2 kan tuh....nantilah kalau aku free, aku nak buat satu entri tentang luhan perasaanku bergelar seorang guru.....chewah..tajuk entri syahdu gtu...hahahha...*abaikan*...

baiklah, bbalik kepada tajuk entri...sedang aku jalan2...aku jumpa satu GA....pastu syarat2 dia cam senang jer nak dipenuhi.....so, aku decide nak join la....lagipon dah lama jugak aku join apa2 GA....aku ni kkdg buat entri ikut mood gak tau...hahhahaa....


mari lihat syarat2 tuan tanah yang sangat mudah itu ;)

1. Terbuka kepada semua Follower blog Asmara Life di mana saja berada.
:: DONE ::

2. Mohon buat satu entri bertajuk 'Giveaway Souvenir dari Jepun dan Korea'
:: DONE ::

3. Letakkan gambar di atas dalam entri
:: DONE ::

4. Komen di ruangan entry beserta link entry penyertaan masing2.
:: KEJAP LAGI K ;p ::

korang kalo nak join gak, sila tekan SINI

Tarikh tutup penyertaan 22 September 2011.

sokSEKsokSEKpndgKIRIpndgKANAN: hmm....ttiba rasa nak join GA banyak2 lak...ada x GA lain yang best tuk di join ???meh promote kat aku...;)...kalo rajen aku JOIN.

3 comments:

  1. Hi Nadirah, terima kasih sudi join. terharu.. Mudah2an ada rezeki. good luck! ;D

    ReplyDelete
  2. hye
    datang singgah dari GA asmara life..
    rajin singgah belog saya jugak kay...

    ReplyDelete