^klik! klik! klik!^

orang gojes sedang stalker sayer =)....siler tinggalkan jejak anda yer...insyaAllah sayer akan terjah anda kembali ;p

TQ keraner mngikuti sayer ;p

Thursday, July 14, 2011

ala ... x boleh la akak...

salam all...
2 hari lepas aku ada tanyer kak Ayesha macam mana nak buat entry sticky mode..
pastu dia buat satu tutorial untuk aku kat SINI...

ThankQ akak ;)

tapikan...
bila saya nak try buat entry saya yang SURAUTHON tuh jadi sticky mode...
dia keluar macam nih...


post date and time tuh takder pilihan pon...
camner nih??????????

harap akak dapat tolong lagi ;)
blogger lain pon kalo baik hati, meh la tolong cik dd jugak...

sokSEKsokSEKpndgKIRIpndgKANAN: mmm...aku x buat lagi entri SPONTANEOUS THURSDAY...aiiiisshhh~

3 comments:

  1. Kecian cik adik sorang ni. Kebetulan akak pun baru buat sticky post.

    Kalau takde post/n3 yang nak di"sticky" kan, buat le new n3 dulu. Then publish.

    Lepas dah publish, gi balik kat Edit Post tadi, tukar kat Post Option macam tutorial yang Kak Ayesha bagi tu. Tukar ler date misalnya sampai 30 July 2011. Lepas tu publish semula.

    Harap2 menjadi ... gud luck!!

    ReplyDelete
  2. cikgu, lepas taip entry 2 click publish dulu.. kemudian edit semula... baru letak tarikh dan masa... :)

    'cer try cr try'

    ReplyDelete