^klik! klik! klik!^

orang gojes sedang stalker sayer =)....siler tinggalkan jejak anda yer...insyaAllah sayer akan terjah anda kembali ;p

TQ keraner mngikuti sayer ;p

Monday, July 18, 2011

Hitam Kuning (Go Tigers)~message tone aku sekarang ;)

salam all ...pagi2 lagi aku dah bangun hari nih walaupon malam tadi tidur agak lewat...ada misi khs di pejabat pos pagi tadi.....huahauhauahu...buat apa g pejabat pos???nanti malam kalau ada masa, aku cerita ok !

ok, now nih nak share satu lagu ngan korang....lagu nih angah start nyanyi time HARIMAU MALAYA vs ARSENAL arituh....tapi time tuh aku tak tertarik sangat ngan lagu nih pasal time tuh x tengok live match tuh...then, time HARIMAU MALAYA vs LIVERPOOL baru ader live kat tv...bila safiq rahim jaringkan gol pertama ttiba angah pasang lagu ni lagi kat youtube....ttiba rasa best lak...terus download...pas download terus jadikan message tone ;) ....nak dengar lagu tuh x???tekan video kat bawah nih...


waktu mmula dengar lagu nih....aku dengar dia sebut NADIRA ! NADIRA ! ....aku ingat telinga aku nih salah dengar.....ttiba ....

angah: sesuai la lagu tuh ngan ko, dia sebut nama ko NADIRAH ! NADIRAH !
aku: owh aku ingat aku salah dengar
angah: penyanyi tuh nama dia Nadhira la....

NADHIRA

siapa NADHIRA???aku baca kat SINI....NADHIRA tuh ada lah penyanyi baru kat Malaysia nih la.....ala2 Miss Nina gtu....gtu2 la...aku pon kurang pasti kesahihannya....korang boleh check kat SINI kot kalo nak tau lagi pasal NADHIRA tuh...

so, let's enjoy d lyric of this song...

Hitam Kuning (Go Tigers) lyric

sing by : JJ and Ean (Hitz fm morning crew parody) ft Nadhira

It’s Nadhira, what’s up JJ and Ean
Hitam kuning, hitam kuning, Go tigers!

On the pitch, they gonna leave no survivor
Black and Yellow, hello, catch the fever
Come on Malaysians, let’s make you all believers

Chorus
Hitam kuning, hitam kuning, hitam kuning, hitam kuning! Go tigers! Go tigers!
Hitam kuning, hitam kuning, hitam kuning, hitam kuning! Go tigers! Go Go tigers

Black stripes with yellow trims
I heard they scare of us cos we gonna win
We’re tiger on our chest
Can you hear us roaring
We playing our best and we will be scoring
Suzuki Cup we bag the medal from our next the medal dingle
We gonna line up like a candle
Hitam Kuning can you handle..us
All the haters can shout..Malaysians Tiger with the coach..Rajagopal

Chorus (X2)

Harimau Malaya, mengaum gagah,
Juara Malaya, Raja Asia
Lawan Diserang, tiada gentar
Mengaum gagah, lawan gentar
Harimau Malaya, dunia digegar
Yeahhhh

If you are proud of the Malaysia football team, everybody stand up with us now and get ready to sing, alright?

3, 2, 1 go!

Chorus (X2)

korang nak download jugak, meh tekan SINI

sokSEKsokSEKpndgKIRIpndgKANAN: ok la ....nak siap2 nak pergi sekolah nih...

0 bebelan tbaek !!!:

Post a Comment