^klik! klik! klik!^

orang gojes sedang stalker sayer =)....siler tinggalkan jejak anda yer...insyaAllah sayer akan terjah anda kembali ;p

TQ keraner mngikuti sayer ;p

Sunday, July 17, 2011

dating wif BUDAK KECIK at JJ Wangsa Maju ;)

salam all....korang tengah buat apa tuh?? huahauahua....entri sedikit berbau basi....sebab kejadian berlaku di awal bulan Julai yang lalu..x silap aku ...2 Julai 2011...Ya Allah...aku rasa masa sangat cepat berlalu...tiba2 dah bulan Julai...dan lebey kurang lagi 2 minggu semua umat Islam akan melalui bulan Ramadhan....bulan yang penuh dengan keberkatan...

alkisahnya, aku bawa budak kecik nih teman aku g wedding salah sorang kawan aku kat Wangsa Maju...adhoc plan sebenarnya...sebab sebenarnya aku dah plan nak g wedding tuh ngan kawan yang lain...tapi ttiba kawan aku cancel plan last minute....pk punyer pk punyer pk....last sekali aku msg budak kecik nih....ajak dia teman aku....yer la x kan la nak g wedding ceremony sorg2 plak....nampak pelik nanti....nasib baiklahlah mak budak kecik tuh bagi izin dia kuar...kalau x, jenuh la plak aku nak pk nak ajak saper plak....then, aku g amik budak kecik tuh kat umah dia n g makan2 kat tempat wedding tuh...sempat jugak berfoto gedik di ctu....hahaha

after selesai makan2 n bergambar bersama pengantin, aku pon ajak dia g jalan2...almaklumlah...orang berbudi kita pon berbahasa la kan...tapi aku dah cakap kat dia x boleh jalan lama2 kat pasal petang tu aku nak ke Shah Alam...nak cari Pusat Latihan Seksyen 7, Shah Alam..pasal aku ada kursus kat ctu hari Isnin 4 Julai....ada masa dalam sejam lebey kot nak jalan2...so, tempat yang dituju adalah JJ Wangsa Maju...

ngeh ngeh ngeh....saper la budak kecik yang rajin bebenar nak teman aku tuh yer....hauhauahauahua....inilah dia....
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

FATMA NADIA ABDUL HALIM a.k.a student aku....baru form 4 budak kecik nih...

g Jusco tuh...x ada nak shopping sangat pun...sebab lately, aku dah rasa shopping tuh agak membosankan apabila aku tengok lambakan baju, beg n kasut kat bilik aku...so, aku decide nak pergi Big Apple Donuts and Coffee jer......sebab...aku teringat aku ada jadi member kat Big Apple beberapa bulan yang lepas....so, aku pon belek2 la mana2 kupon yang aku boleh tebus....owh korang xtau, Big Apple pon boleh jadi member...hehe...senang jer...

fee: RM 15 per year with free Goodie Pack

member's name:Big Apple 365 Cardholders

apa yang ada dalam Goodie Pack?:
1) Rubber strap multi-purpose holder yang mengandungi kad kecil Big Apple 365 Cardholders
2) Free gifts- 3 kupon untuk pembelian donut dengan harga istimewa pada masa2 tertentu...
3) 1 kad untuk pengumpulan point setiap kali melakuakn pembelian di Big Apple..

apa kelebihan jadi Big Apple 365 Cardholders?:
1) dapat Goodie Pack
2) 10 % diskaun setiap kali beli donut
3) Apple Point Redemption apabila membeli donut dengan harga rm10 dalam 1 resit...rm10 = 1 Apple Point...then kumpul point tuh untuk penebusan seperti berikut:

a) 6 apple point---->6 pieces of donut per box
b) 12 apple point---->12 pieces of donut per box
c) 15 apple point---->6 pieces of donut per box + 12 pieces of donut per box

tuh yang bahagian bawah kat kotak adalah kad utk Apple Point Redemption

so, untuk hari tuh aku tebus Free Gift....actually aku dah tlepas 1 kupon yang mana aku perlu buat penebusan pada bulan May...xperlah nak buat macammana bukan rezeki aku....so, aku gunakanlah kupon yang kedua....iaitu beli donut 6 pieces per box, get 1 free beverage dengan harga rm15....molek sangat lah tuh...family aku pon ada 6 orang....cukuplah donut 6 biji...untuk air plak..actually, aku xtau nak beli air apa...tapi pelayan kat situ bagi aku idea...dia suruh aku beli air yang paling MAHAL sekali....hahahhaha...i like that idea ;)

kupon + Rubber strap multi-purpose holder wif kad kecil Big Apple 365 Cardholders + resit RM15

donut yang aku beli....normally 6 pieces = rm13.80 kot...

air apa pon da lupa...tapi paling mahal n harga dia rm9 ++

so, total up lebey kurang rm 23.00 la kan...aku beli rm 15...so, jimat rm 8....huahauhauahau....jimat sangat lah konon2nya tuh...air aper tah tu smpai rm9..hentam jer la...

duduk2 kejap...;)

then, fatma bawa aku singgah satu kedai dalam jusco tuh...macam best + murah la jugak kot makanan n minuman dalam kedai tuh...next time datang nak masuk ctu la...;p

nama dia: Cool Blog....

fatma beli Mango Ice Blended

ada jual makanan gak...next time datang jusco nak try beli ice blended n makanan dalam nih la...

budak nih memang selalu jadi mangsa aku kalo xder member nak g mana2...ThanxQ Fatma...really appreciate it !

that all 4 today.....penat menaip...

sokSEKsokSEKpndgKIRIpndgKANAN: malam sat lagi nak masukkan entri makan pizza plak...adoi! makan jer keje aku....;)

1 comment:

  1. bwk budak kecik jer..?? abg besar xde ker? hehehe :P

    ReplyDelete