^klik! klik! klik!^

orang gojes sedang stalker sayer =)....siler tinggalkan jejak anda yer...insyaAllah sayer akan terjah anda kembali ;p

TQ keraner mngikuti sayer ;p

Tuesday, June 21, 2011

phone pouch from Ayesha Ramlee

salam all...tengah buat aper tuh???time nih aku baru abes edit2 laporan kawad kaki pengakap kat seri kundang arituh....hahahha...dah lamer giller kot pertandingan abes baru terkedek2 nak wat report...actually arituh dah buat sket...tapi sebab ader bende tatau nak taip aper....so, tangguhkan kejap....then, tettangguh terus sebab pastu sibuk ngan induksi..sibuk tanda kertas exam...nih pon patutnya sibuk tanda PEKA tapi sebab tadi kak Azie kater pentaksir tu datang 12 julai...so, tangguhkan kejapla tanda PEKA tuh....bukan aper...dah nak petandingan peringkat negeri dah pon...tapi report pertandingan peringkat daerah tak siap2 lagi....kan ke haru....adoyai~

hohoho...luperkan pasal report tuh pasal malam nih aku agak bermood nak wat keje...kejap lagi nak masukkan markah yang untuk headcount lak nanti....tapi sebelum tuh nak update blog dulu ;) ....sambil tengok CINTA MELODY ....alkisah ari jumaat lepas aku dapat satu surat...


nih nama dan alamat yang tertera kat sampul surat....

nama saper tuh???namer saper lagi ...nama aku lah....hahahha...sampul surat yang sebnanyer dah pergi mana ntah...hahhaha...nak tau x aper ada dalam sampul surat tuh???

V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V



phone pouch from kak Ayesha ;)

actually aku tatau nama bende nih aper...tapi yang pastinya benda nih muat tuk letak aku punyer N95....aku suka giller kat bender ni....purple is one of my faveret colour =p....thankQ kak Ayesha....korang nak tau naper kak Ayesha bagi bende nih kat aku....mestilah pasal dia sayang aku.....btol x akak???hahahhaha....PERASAN je aku nih! kalo korang nak tau aper sebab sebenarnya, meh baca SINI.


sokSEKsokSEKpndgKIRIpndgKANAN: arinih aku sakit perut dari pagi sampai malam.....=/

1 comment:

  1. betul2, sebab sayang lew ni.. :)

    lama gila baru akak 2 dapat siapkan.. dia bersalin, hr 2.. ms order dia xbg th tgh ngndung, pantang larang org ngandungkan banyak, 2 yang dia tak bisa jahit.. terima kasih entry ni.. :)

    ReplyDelete