^klik! klik! klik!^

orang gojes sedang stalker sayer =)....siler tinggalkan jejak anda yer...insyaAllah sayer akan terjah anda kembali ;p

TQ keraner mngikuti sayer ;p

Tuesday, June 21, 2011

melantak di De Templer ;)

salam all.....hohoho...time nih pagi aku baru pas siapkan satu minit curai n buat RPH sambil tengok KEMBAR SIANG kat laptop angah....amboi multitasking gtu...hahahaha...sambil tuh tengah pk2 gak nak ajar aper petang nih....hahahahah...yeay! dah keluar jadual baru....aku suker ;) ...aku suker sebab...yang pertama dah x ajar lagi sivik kelas 2 Bestari...cikgu ishak dah amik kelas aku tu....semoga berubah jadi baiklah diorang....aminnnnnnnnnnnnnn....sebagai gantinya aku kena ajar sivik 2 Cekal plak....then, aku suker gak jadual baru sebab takde kelas waktu akhir kecuali ari rabu.....yeay!....tapi jadual tuh agak pack la jugak....4 waktu direct gtu kkdg...tak kesah lah...lalalalala...

ok luperkan kisah jadual baru aku tuh ...pasal dalam entri kali nih nak citer kisah aku menternak lemak ngan niesa semalam...niesa dah nak balik Sarawak dah ari rabu nih...tuh yang semalam aku ajak dia g makan sesamer tuh after aku habis sekolah....niesa tuh korang ingat x saper?dia nih aku kenal dari dunia blog nih aaaa....hehehe....semalam kiterorang makan kat De Templer kat area Taman Melati tuh...1st time actually makan kat ctu..sajer nak try....not bad la jugak makanan dia....one of Malaysian Chinese Cuisine....jenis makanan dia ala2 masakan cina la...lagi satu aku suker restoran nih pasal ader surau kat dalam tuh...senang nak solat...psnih leh datang lagi .....lalalalala...

Malaysian Chinese Cuisine,De Templer, Taman Melati ;p

niesa order air longan, dd order air carrot susu...

bekas nasi tuh nampak jer cam kecik tapi isi dia banyak tau !

dd punyer sweet n sour chicken...yummy !

niesa punyer...crispy glass chicken...;)

Crispy Salad Prawn

aku n niesa bergambar dalam MY HOT BABY b4 balik...

actually selama niesa datang kat KL nih, 3 kali kiterorang dating....setiap kali dating akan melantak ok...nak tau kiterorang dating kat maner sebelum nih...jom bacer...

1.dating di RESTORAN SATE KAJANG HAJI SAMURI di malam hari guru ;)

2.First Date bersama Cikgu..!

3.Bowling & pizza hut with Cik Dyra

lagi satu, semalam b4 aku amik niesa aku semayang maghrib kat masjid tuh ....ala kat masjid tuh.....masjid maner???....MASJID KENANGANKU ;) hahahahah.....ada cerita di sebalik cerita tuh tapi xnak citer...hahahhahahha....tapi semalam yang x boleh tahannya .....tempat parking masjid tuh kecik jer tau...pastu time nak masuk parking tuh ok la jugak....bila nak kuar dari tempat parking tuh.....adoyai..cam biaser lah aku...ke depan ke belakang...ke depan ke belakang.....hahahaha....aku nih x abes2 ngan masalah parking aku nih....

sokSEKsokSEKpndgKIRIpndgKANAN: aku banyak kerje !!!!!!!!!!!!!

6 comments:

  1. woppss..kenyang gila ahh...btw thanks utk semua didi..ehehe..nnti datang la sarawak..niesa pnya turn plak bawak dd jejln..ok gak la mknan kt situ..sedap n mengenyangkan..MASJID??ececece..haha..tau2...

    ReplyDelete
  2. hahaha...bagus la hang tak masuk 2 best tpi kene lak 2 cekal yg hantu gila...mesti ko suke weh ajar sivik 2 cekal...aku dulu hampir nak gila sampai taknak masuk kelas kesyanagan hang tu....lol~

    ReplyDelete
  3. @Niesa tuh aaa kenyang giller smpai x abes nasi...n bawak balik udang crispy tuh balik umah....masjid???hehehe..time kasih lah sbb sgt faham....hahhaha...tuh aaa...nnt dd nak datang sarawak la plak...hehehe...kalo ader kesempatan...;)

    ReplyDelete
  4. @Aris Farisan hahahhah...tau jer hantu jugak kelas 2 cekal tuh...pasal aku pernah masuk relief....adoyai...nih kire kuar mulut buaya masuk mulut harimau lah nih ek....hahhahaha

    ReplyDelete
  5. rasa berselera terus tgk org post tentang makan hehe ;)

    ReplyDelete
  6. @PinKy MoMMa sayer suker tangkap gambar makanan...;)

    ReplyDelete