^klik! klik! klik!^

orang gojes sedang stalker sayer =)....siler tinggalkan jejak anda yer...insyaAllah sayer akan terjah anda kembali ;p

TQ keraner mngikuti sayer ;p

Friday, June 24, 2011

Imam Muda HASSAN dan Imam Muda NAZRUL layak ke Kemuncak Imam Muda ;)

Salam all...hmmm...patutnya time nih aku dah tdo...pasal esok pagi awal2 dah nak bertolak balik kampung n9..balik kampung pasal amalina sepupu aku nak bertunang..nak bertunang dah sepupu aku sorg tuh kan...hmmmm....semoga majlis esok berjalan lancar hendaknya ;)

ok berbalik kepada tajuk entri....setiap ari Jumaat jam 9 malam dah menjadi kewajipan kepada keluarga aku layan Imam Muda Musim Ke2 kat Astro Oasis....n dikala orang lain malam td update status pasal pasal final Maharaja Lawak...aku update status pasal Separuh Akhir Imam Muda Musim Ke2....nak wat camner kat umah aku xder Astro Warna.....hahhaha...bukan takder...actually kiterorg baru jer terminate pakej tuh 1@ 2 months b4 Maharaja Lawak bersiaran...yer la...banyak2 pakej pon nak wat per...astro nyer pon ader 1 jer...pastu 5, 6 orang berebut nak tengok citer masing2....hahhahah

Imam Muda Musim kedua, 9 malam, Astro Oasis

so, kalo korang sempat meluangkan masa tengok Imam Muda tadi, episod kali ini dihoskan oleh Fahrin Ahmad sebab Ustaz Dzulkarnain yang selalunya mengacarakan rancangan ini telah terlibat dalam satu kemalangan....bak kata mak aku...so, pendapat aku Fahrin Ahmad nih dia mmg ader talent untuk jadi pengacara tapi bukan pengara rancanagn berbentuk agama nih kot...nampak kakunya disitu bila dia x ulas apa2 pon jawapan yang diberikan oleh bakal imam muda waktu sesi soal jawab tuh....tapi x per la...atleast he has done a good job what ;)

10 barisan Imam Muda Musim Ke2

kalo ikut perkiraan kiterorang kat rumah terutama mak aku...ader 3 bakal imam muda pilihan.....IM Fakhrul, IM Hassan n IM Nazrul.....aku lebih kepada IM Nazrul, najmie plak sokong IM Hassan....hahahhahha.....n bila diumumkan saper yang layak ke Kemuncak Imam Muda, maka terlompatlah aku n najmie =)

semangat aku update status FB ..

sebab both our faveret Imam Muda layak ke Kemuncak Imam Muda hari Jumaat depan....hehehehe....

Imam Muda Hassan

Asal: Sungai Wangi, Ayer Tawar, Perak
Tarikh Lahir: 17 Februari 1985
Kelulusan: Graduasi Jurusan Ilmu Wahyu dalam pengkhususan Al-Quran dan Hadis, Universiti Islam Antarabangsa
Seorang Pensyarah di Kolej Islam Antarabangsa dan merupakan Imam sambilan di Surau al-Iman, Kemensah Height, Gombak Selangor dan merupakan Ustaz al-Quran di sekitar kawasan Lembah Kelang.
Status: Bujang

Keistimewaan: mempunyai wajah yang tenang sentiasa dan sangat petah berkata2 ;)

Imam Muda Nazrul

Asal: Segamat Johor
Tarikh Lahir: 20 Jun 1985
Nama penuh: Nazrul Izwan bin Zolkiflee
Kelulusan: Diploma Pengajian Islam dari Kolej Pengajian Islam dan Dakwah
Kini, beliau merupakan seorang Guru Besar di Sekolah Rendah Agama Rakyat Nur Al-Syahadah, Taman Terus Maju di Perak
Status: sudah berkahwin dan mempunyai 2 orang cahaya mata

Keistimewaan: mempunyai senyuman yang manis dan apa2 yang keluar dari mulut beliau sangat sedap untuk didengar =)

siapalah yang bakal bergelar IMAM MUDA TERUNGGUL...sama2 lah kita nantikan Jumaat, 1 Julai 2011 disiarkan secara langsung dari Dewan Muktamar, Pusat Islam Wilayah Persekutuan, bersebelahan Masjid Negara....aku tengok kat Astro Oasis jer la kot...hehehhe....segala info n gambar2 aku cilok daripada FB IMAM MUDA =p aku sokong IMAM MUDA NAZRUL....korang sokong saper plak ????lagi satu..aku suker gak lagu tema Imam Muda nih...ala lagu yang mawi n ustad akhil hayy nyaynyi tuh...yg video klip dia ada Imam Muda 1 tuh...eheheheh

sokSEKsokSEKpndgKIRIpndgKANAN: siapalah yang BAKAL JADI IMAM aku yer????lalalalalala...owh bakal imam ku, jaga diri baik2 ya....mantapkanlah keperibadianmu, teguhkan lah imanmu....aku sedang menantikan kehadiranmu pada saat yang tepat dengan izin Allah...insyaAllah =)

1 comment:

  1. sangat mengenali imam muda hassan.. pernah menuntut satu kelas yang sama ketika belajr di sg. wangi.. dan saya juga berasal dr tempat yg sama...! rasa tumpang gembira atas kejayaan beliau. sya doa kan beliau berjaya...! beliau mmg seorang yg baik sejak dr dulu lagi....!

    ReplyDelete