^klik! klik! klik!^

orang gojes sedang stalker sayer =)....siler tinggalkan jejak anda yer...insyaAllah sayer akan terjah anda kembali ;p

TQ keraner mngikuti sayer ;p

Friday, June 3, 2011

part time lover ;)

salam all...lamer giller aku x update blog aku nih....aku agak bizi + agak malas lately.....nak share satu lagu ngan korang...lagu lama nih....

Dulukan telah diberitahu
jangan menganggu di hujung minggu
nanti dia akan tahu
rahsia engkau dan aku

Kita sudah sama setuju
berjumpa hanya bila perlu
kerana kita sudah punya teman istimewa

Korus:
Kuhanyalah kekasih separuh masa
separuh lagi cinta untuk dia
janganlah kau meminta lebih dari itu

Kuhanyalah kekasih separuh masa
dari Isnin sampai Jumaat saja
jangan pula kau mengharap
berdampingan selalu denganku

Jika kau tak terima khabar
bererti dia ada di sini
jangan gatal meninggalkan pesan
curiga dia nanti

Tak perlu kata-kata manja
itu sudah sering kudengar
dari dia yang masih tidak tahu
adanya dirimu

Ku akui ada sesuatu antara kita
tetapi kutahu bukan seperti biasa

tajuk lagu tuh....KEKASIH SEPARUH MASA...dinyanyikan oleh The Lima....nak download tekan SINI....hahahahah...apsal ttiba nak letak lagu nih....???sebab aku nak tujukan lagu tuh kat PART TIME LOVER AKU...;)

oh, my part time lover...
kan awal2 kita dah janji...
hubungan kita nih rahsia kita bdua jer...
orang lain x patut tahu...
jadi jangan lah kaco aku time hujung mggu...

aku tahu...
ader sumthing between us...
tapi kan kita da promise...
bl perlu jer kiter saling contact2...
kater part time lover jer kan...

yer la...
nnt kalo sayang2SsSsSsSsS aku tau camner...
ko jangan la ngader2...
out of 7 days....
aku spend 5/7 days ngan ko tau...
padahal ko part time lover aku jer...
cukup la tuh...
aku nak gak privacy aku ngan dia time hujung mggu...

lg 1, kalo aku x contact ko tuh...
ko faham2 jer la...
x yah la nak muncul dalam mimpi2 aku...
ngeri tau terbayang2kan ko dalam tdo aku....
kalo termimpi2kan sayang2SsSsSsSsS aku best la jugak...
hahahha....
boleh jugak tdo sambil senyum...

aku gatal???
hahhahaha....
memang pon....
aperhal?
ko baru tau ker??
dah2 ko x payah nak pujuk2 aku....
nih aku tak tdo lagi pon sebab ko....
aisshhhh~

hahahahaha....ngader2 lak aku ader part time lover plak....padahal steady boifren pon xder....waaaaa.....sedeynyer....korang nak tau x makhluk malang maner la yg jadi part time lover aku?....memang kesian giller kat dia....kesian kat dia ker kesian kat aku sebenarnyer....hmmmm...so, dia adalah

V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V


KERJE AKU YANG BERLAMBAK2 TAK SIAP TUH

naik serabut ok pk keje blambak2 x siap tuh....tapi kekadang malas nak runsing2 sangat...bak kata illa "runsing2 pon keje2 tuh sumer perlu disiapkan"....so, time cuti2 nih walaupon aku terkejar2 kan dateline untuk key in markah exam students2 aku tapi aku still dah berjaya curi2 masa jumpa sayang2 aku....lalalalal

26 may-balik dari induksi....tgk Nur Kasih The Movie ngan inche Faris kat Wangsa Walk...
27 may-dok umah jer....MC...diarrohea...
28 may-g Genting Highland....ikut family day's Illa...
29 may-tgk Pirates Of Carribean ngan inche Hilmi n his friends kat Time Square...
30 may-kem kecemerlangan pagi....petang dating ngan Marni....die datang KL...
31 may- dok umah x diam2....
1 jun-kem kecemerlangan....lepak tanda paper xm kat skola smpai petang...dating ngan kak Farah kat KFC...
2 jun-datang skola lagi tanda paper xm....petang, dating ngan Najmie, Niesa n kak Farah kat Wangsa Walk...men boling n makan pizza...

n aku pon masih reschedule date2 utk bertemu sayang2 aku...

3 jun-nak siapkan kerje2 tbengkalai....
3 jun-7 jun-nak balik kampung....Yong kawen...
5 jun- kalo sempat nak dating ngan L...
8 jun-nak key in markah....
9 jun-_______________
10-12 jun-ada date ngan budak2 Pengakap lak...camping Lencana Usaha...
12 jun-kak fisa kawen....;)


fuhhhhhhh....cuti sekolah ker aper tuh....hmmmm...aper2 jer lah....malas nak pk...hmmm..sajer update blog pasal tadi ngantuk....so, nak smbung tanda paper sains...2 Ceria

sokSEKsokSEKpndgKIRIpndgKANAN:
"Good love makes you see the whole world from one person while bad love makes you abandon the whole world for one person." >>>>> aku amik daripada Wall FB Mr K....btol jugak tuh kan???

2 comments: