^klik! klik! klik!^

orang gojes sedang stalker sayer =)....siler tinggalkan jejak anda yer...insyaAllah sayer akan terjah anda kembali ;p

TQ keraner mngikuti sayer ;p

Sunday, June 26, 2011

majlis perkahwinan Fazren Rafi dan Sharifah Marlina~classical n traditional ;)

salam all...hahahha...entri basi daripad aku...hahahhaa....actually tadi aku layan Nona kat tv3....dia siarkan rakaman sekitar perkahwinan Fazren Rafi dan Sy Marlina...saper dorang tuh....???hahahha....Fazren Rafi adalah pelakon yang pernah memegang watak DAFI dalam drama Spa Q suatu ketika dulu....n aku agak tertarik nak tulih entri pasal majlis perkahwinan diorang nih sebab aku suker tema dia...CLASSICAL N TRADITIONAL....exactly same dengan tema impian majlis perkahwinan aku....hahahahhaha.....berangan tak habis2 aku nih...

Resepsi yang bertemakan Classical n Traditional nih dibuat di belah pihak lelaki...apa yang aku perasan dalam Nona tadi...walaupun majlis resepsi di buat di dalam dewan, tapi suasana dan dekorasi dalam dewan tetap menepati tema yang dikehendaki oleh pengantin....makanan2 yang dihidangkan pon terdiri daripada makanan2 kampung....acara2 yang dijalankan pon menepati acara2 zaman dulu2 gtu....ada silat, pesta muda mudi n joget lambak....n yang lagi satu yang aku perasan....dia punya bekas letak telur memang macam zaman 90 an punya aaa...aku try cari kat google gambar bekas letak telur tuh tapi tak jumper la plak...jom layan gambar2 yang ada...

kad kawen Fazren Rafi dan Sharifah Marlina yang unik ..

busana songket kuning keemasan...pelamin diorang cam ala2 raja n permaisuri punyer singgahsana gtu...yang paling classical rasanya sanggul lintang wife fazren tuh la..komfem berat giller punyer...

dalam Nona tadi, Fazren nih pakai cermin mata...menepati tema Pesta Muda Mudi gtu....siap ader yang menari ikut rentak lagu Pesta Muda Mudi...

acara membaling duit syiling kepada kanak2....wife dia punya veil tuh cam zaman mak abah aku kawen dolu2 jer....hahahha....diorang siap sporting menari joget lambak tau ....cayalah...

bekas letak air yang camnih digunakan jugak tau...

gambar2 tuh semua aku cilok kat SINI, SINI n SINI....amacam entri basi aku???hahahah...basi la jugak...pasal aku dok google2 n baca tadi diorang nih kawen early of May arituh...nih dah nak masuk julai pon kan...sekarang nih kan ramai orang kawen buat garden theme, modern theme....so, aku rasa classical n traditional theme nih agak menarik la jugak untuk mengembalikan nostalgia zaman 80 an, 90 an dulu kan....huahauahuahua...

sokSEKsokSEKpndgKIRIpndgKANAN: korang tak yah la tanya soalan cepucemas tuh yer.....jawapan aku : =) ......hahahhaha...

3 comments:

  1. Assalam...tak basi lagi kot...tak pernah tgk lagi.kih3...wah mcm nie baru nampak kahwin bebetul raja sehari...semua nampak klassik...ahuk ahuk brape Ribu laa agaknya tuu belanja

    Latest : ►Informasi : WhoCalledMe? Report Nombor Hantu

    ReplyDelete
  2. ribu riban lah gamaknyer tuh.....tak mampu den...hahahha...kalo ada peluang nnt nak buat theme classilcal n traditional but simple2 jer aaa....boleh x? boleh x?hahahha....

    ReplyDelete
  3. SY PON SBNRYER MINAT SGT KT DY TP JODOH DY DH SAMPAIKN APE YG SY LEH CKP SEMOGA BAHAGIA DI DUNIA&AKHIRAT...BILE DY BLAKON DY SLALU CKP SLOW2 JER TU YG WAT SY CAIR X BEKU2...HEHEHE^-^

    ReplyDelete