^klik! klik! klik!^

orang gojes sedang stalker sayer =)....siler tinggalkan jejak anda yer...insyaAllah sayer akan terjah anda kembali ;p

TQ keraner mngikuti sayer ;p

Wednesday, June 22, 2011

jom terjah PIZZA HUT ;)

salam all...mmmm...korang peminat Pizza Hut x???kalo tanya aku ...jawapannya....YA ;) ....n my faveret dishes kat Pizza Hut adalah....spaghetti-meatball bolognaise-chicken/beef....menu yang wajib di order kot setiap kali melantak di Pizza Hut...

so, minggu nih Pizza Hut ada keluarkan beberapa kupon tapi kupon yang kat bawah nih paling menarik perhatian aku...=)

Chicken Viva, Beef Viva, Seafood Viva + 2 garlic bread = RM 33...cam best kan???

cer kira....cer kira ;p

kupon nih valid dari rabu, 22 Jun hingga jumaat, 24 jun....mulai dari pukul 11 pagi sampai 11 malam....dan dengan semangatnya siang tadi aku dah print kupon tuh...cetakan hitam putih pon diterima jugak tau....so, tunggu apa lagi...sila la terjah Pizza Hut berdekatan anda...bawak mak , abah, adik, abang, kakak, anak sedara,sepupu sepapat sekali tau.....sebelum tuh, jangan lupa print dulu kupon tuh....n 1 kupon untuk 1 pelanggan jer tau....5 pelanggan = 5 kupon = 15 pizza.....cukup la kan =)...xkan la banyak sangat korang nak melantak....hahahhaha

aku dah print...kalo korang nak print jugak sila tekan SINI ;)

sokSEKsokSEKpndgKIRIpndgKANAN: malam nih aku main internet jer....padahal bawa keje berbakul2 kunun2 nak siapkan...abaikan...sangat malas ok !

2 comments:

  1. hahahaha.. tgh xde duit ni lah pizza nk bt kupon2 nih... adess, boleh tgk jelh haa..

    ReplyDelete
  2. nak makan pizza tp hubby tak minat

    ReplyDelete