^klik! klik! klik!^

orang gojes sedang stalker sayer =)....siler tinggalkan jejak anda yer...insyaAllah sayer akan terjah anda kembali ;p

TQ keraner mngikuti sayer ;p

Saturday, June 18, 2011

pengantin tunggu pengapit ???

salam all...wah, dah bersawang2 blog i....seriously,lately sangatlah malas nak update blog...kalo on9 pon bukak FB jer...tuh pon kkdg bukan ader depan laptop pon...act, tuk entry kali nih dah lamer ader dalam mind aku...tapi cam malas giller nak mnaip....hahahaha...citer kali nih sedikit basi....tapi tetap nak citer jugak....hahahha...alkisah smggu yang lepas...12 jun 2011...kenduri kawen kak fisah...n dia mintak aku jadi pngapit dia....act, bbrp bulan yang lepas, dia dah hint2 kan aku suruh jadi pngapit...pastu senyap jer...ingat x jadi...then, ttiber 2 mggu b4 majlis dia tanya lagi....mmula macam malas la jugak...pasal kak fisa nih akak skolah aku....jadi cam agak segan la ngan jemputan2 yang bakal hadir nanti terutama cikgu2 sekolah aku + student2 skolah aku....hahahha.....tapi last skali terima jugaklah.....hahahha....lagipon nih bukanlah pertama kali jadi pngapit....dah 2nd time....so, cam agak tau lah jugak situasi hari kejadian cam maner....huahauhauahu.....

baju kak fisa cantik sangat ok !

alkisah di hari kejadian.....aku g lah dulu umah kak fisa....dia kawen kat dewan....then bila nak g dewan...aku cakap aku naik kereta aku jer la....aku bawak MY HOT BABY time tuh....yer la senang nanti pas abes keje aku nak balik...pastu cam maner ntah, pngapit lelaki pon naik kereta ngan aku jugak...hahahha....x kenal pon dia saper n x tanya pon nama dia saper arituh...tapi aderlah sembang2 jugak sket...

PENGAPIT P: eh...kiter nak letak kereta kat maner nih?
PENGAPIT L: ntahlah....
PENGAPIT P: diorang nak berarak dari mana ek?
PENGAPIT L: ntahlah....
PENGAPIT P: kalo camtuh...kita parking kat tepi dululah....
PENGAPIT L: ok...

tuh sebahagian daripada perbualan dalam masa 5 minit dari rumah kak fisa ke dewan tempat majlis kenduri berlangsung.....kereta aku bergerak dulu dari kereta pengantin n kiterorang park kat tepi jalan jer dulu...then...bila kereta pengantin smpai diorang masuk ikut pintu pagar depan....aku lak follow...tapi sebelum aku masuk pintu pagar depan tuh...aku terpk....'kalo masuk ikut pintu depan nak parking kereta kat maner plak'....sebab time tuh sumer orang tengah kerumun kat situ....then, aku decide nak masuk ikut pintu belakang....bila masuk ikut pintu belakang....parking kat tepi2 sumer dah penuh....then, kena parking kat tengah2 tapi kena parking btol2 supaya kereta lain senang nak keluar dan masuk....haaaa......nih yang aku lemah sangat nih.....dua tiga kali dok ke depan, dok undur, dok ke depan,dok undur....aisssshhhh.....last sekali mamat kat sebelah tuh offer "tak perlah, meh saya tolong parking kan" .....FUH !!!!!!!!!!.....nasib baik ko offer...kalo smpai lagi 1 minit...aku memang dah nak suruh ko tolong parking kan ponnnnnnnnnnnnnnnnnn.....hahahahhaha....

kat pintu depan, pengantin dah tunggu kiterorang la plak...hahahaha....kak fisa siap call aku lagi tanya aku kat mana...hahahahahah.....bila kiterorang smpai tuh memang kena gelak la kan...tapi time tuh buat2 cool jer aaaa......profesional la katerkan......hahahahah ....adoi sabar jer la....kelakar la plak bila ingat balik....


di mana?? di mana ?? di mana??

Soo Kin Wah....one of kak fisah n i punyer student bjaya candid gambar kat atas nih....kelakar la plak tengok ;)....kak fisa, saya dah wat gimik time kenduri akak nih ;) ....hahahaha...gambar kat atas nih menunjukkan pengantin tengah cari pengapit yang hilang.....hahahha

ok! cool2 n profesional gtu ;) .....hahahha...payung jangan tak payung....

yang nih pon gambar dari Soo jugak...pengapit lelaki n perempuan pakai sedondon gtu...coklat...;)

makan jangan x makan....biaserlah makanan kat meja pengantin mestilah sedap2 punyer...tapi malula plak nak makan....hahahhaha


gambar nih ditangkap oleh Amirul Syafiq....our student gak...gambar kat meja makan...

hahahhaha....bila sampai rumah aku terus keluarkan status kat FB aku....

klik! klik! klik! tuk tumbesaran yang lebey jelas....

hahahhaha.....aper2hal pon SELAMAT PENGANTIN BARU buat kak fisa n husband ;) .....cepat2 dapat baby tau...hahahahha....akak, baju akak pink purple tuh cantik sangat....buat sayer terpk dua kali la plak....hahahha...kan sayer berangan2 nnt kalo sayer kawen nak buat coklat-gold.....nak kena tukar ker ek????....hahahhaha...berangan tak habis2 gtu ;p

=)

lagi satu kan, ader satu door gift yang kak fisa bagi agak menarik perhatian aku....kalo korang nak tau....dari sebelum2 nih lagi aku dah terpk....nnt bila aku kawen....aku nak bagi telur rebus utk doorgift aku...hahahha...cumer aku masih lagi tercari2 n terpk2 nak letak telur tuh dalam apa...hahahahha....this statement does not mean aku akan berkahwin dalam jangka masa terdekat nih ok ! hahahahha.....telur rebus??? yer la telur rebus jer la.....hahahhah....kedekut giller aku....simple what.....aku nak buat stail simple-traditional-classial ------>>>awesome ! hahahaha....

nak letak telur rebus dalam tuh !!!

so, bekas kat atas nih agak menarik perhatian aku.....dia kain...bentuk tiga segi....ada zip....kak fisa letak gula2 dalam tuh....aku nak letak telur dalam tuh.....hahahah...comel x? comel x? hahahhaha...cuma nak tukar warna kain tuh jadi coklat-gold....hahahhaa....berangan lagi ;)

sokSEKsokSEKpndgKIRIpndgKANAN: arituh kan aku ader terbacer kat blog elia si jejari runcing tentang majlis pertunangan dia ngan KFCM.....rasa awesome sangat walaupon baru majlis pertunangan....diorang wat tema ARABIAN....ader beberapa entri pasal majlis pertunangan tuh...tapi aku suka baca versi yang INI.....hehehehe...tuh dia citer pasal disebalik tabir majlis pertunangan tuh....wa, time bacer tuh raser teruja gilller....hahahha...tapi x mampu den nak wat gtu jugak...costly kot !

0 bebelan tbaek !!!:

Post a Comment