^klik! klik! klik!^

orang gojes sedang stalker sayer =)....siler tinggalkan jejak anda yer...insyaAllah sayer akan terjah anda kembali ;p

TQ keraner mngikuti sayer ;p

Sunday, May 8, 2011

petang yang hening~

salam all ... Tika dan saat ini,aku tengah baring2 kat depan rumah aku smbil baca Contengan Jalanan...ttibe dtg idea mereng ak nak update blog aku ni pakai henpon buruk aku ni..hahaha.ngader2 x? So,kalo korang tanya aku best ke x update blog pakai henpon ni..aku akan jawab 20%~80% kot...20% best sebab i) boleh update blog kat mana2 kawasan yg ada wifi pasal hp buruk aku ni hanya leh access internet free kalo ada wifi ... 80% xbest sebab i)susah gak nak taip byk2 pakai keypad hp ni...lenguh ii) aku boleh taip je tanpa edit..xboleh edit mean no paragraph, no bold, no italic, no colourful word, xleh copy paste, xleh backlink..pendek kata semua x boleh la ... iii) xleh upload gmbar sebab aku kan suka berfotogediks iv) mningkatkan kebarangkalian henpon ak dijangkiti virus..hahaha..tu saje tambah sebab takde idea...ape2 hal pun aku dah tambah lagi satu function henpon buruk aku ni...Jimat! 5 in 1 hahahaha.. NOTA KASIH SAYANG:DAH LAMA X BMOOD DATING, SUDAH HAMPIR TERLUPA BAGAIMANAKAH PERASAANNYA...pfftt~

4 comments:

  1. hahaha..wahh..update blog thru fon ye..ehe..tp mmg xmemuaskan..xpuas tgk skrin kecik giler..btw niesa pun lame dh xmrasa mood tu..haha..(mula la perasaan ingin mencari pasangan..hahaha..)

    ReplyDelete
  2. @Niesa x puas tgk skrin kecik satu hal...susag giller nak taip satu....aper lagi niesa...cepat cari boifren ! hehehe

    ReplyDelete
  3. woo ~ nampak macam tak best le . habis terabor semua . hehe . bukan entri yang tak best tapi hasil entri yang dibuat dari henpon . banyak bebenau kelemahannya ..

    ReplyDelete
  4. @Ini Kisah Tia sangat setuju...tak best update entri kat blog pakai henpon buruk cik dd nih...kalo pakai henpon cnggih spt blackberry @ iphone @ ipad, hasilnya lebey baik kot !

    ReplyDelete