^klik! klik! klik!^

orang gojes sedang stalker sayer =)....siler tinggalkan jejak anda yer...insyaAllah sayer akan terjah anda kembali ;p

TQ keraner mngikuti sayer ;p

Wednesday, May 11, 2011

"Free Header by Kei Seichi"

Salam all....arinih aku rasa nak demam...macam2 berita yang aku dapat kat skolah arinih...malas nak pk pasal bende tuh...kita yang kat bawah nih jadi yang menurut perintah jer la ek...hmmm....aku update entri malam nih pasal aku nak free header yang ditawarkn oleh Kei Seichi...benda free weh, sapa x nak kan....hehehe....korang pon tengokkan blog aku memang xder header...serius, aku xder masa giller nak perah otak + godek adobe photoshop...time stadi dulu, adobe photoshop tuh cam makanan aku jugaklah, skrg nih...dah almost 3 years x sentuh software tuh...berkarat giller....ok, jom tengok aper yang Kei Seichi nak...

1. Size header: aku tak taulah...jadi aku ikut cadangan ko jer lah...850 X 350 ......

2.Background colour: mmm aku bagi ko pilihan....samada ko buat background pink-purle or transparent...ko tengok yang maner yang bersesuaian ngan idea ko lah...boleh ker camtuh???

3.Ayat yang nak diletak:aku nak request 2 ayat boleh ker???

a) "[cik dD mncoret 1001 kisah hidupnyer yg penuh suka dan duka] " Biar hujan di dalam hati, pasti ada pelangi yang menanti "

b) http://ceriterachentanuddyra.blogspot.com/

kalo panjang sangat...aku prefer yang (a) tau ;p

4.Font: nih xbaper nak ader idea...mungkin ko boleh guna font "10 Cent Soviet" atau "Betsy Flanagan" atau "11S01 Black Tuesday Italic" atau "Glockenspiel"....aku tak kesah sangat sebnanyer font aper pon..ikut kekreatifan ko jer la....warna fornt:pink-purple =)

5.Gambar: aku letak bbrapa gambar...mungkin ko boleh pilih iku kesesuaian...sumer tuh gambar2 yang pernah jadi profile picture kat FB aku...;p

[gambar di snap oleh inche KO di hari lahir inche AWAK! ]

[my first pic without braces~]

[gambar kat midvalley...hjg tahun lepas...9 days b4 i become 25th]

[time aku bercuti di Tangkuban Perahu, Bandung Indonesia hujung tahun lepas]

[profile pic FB aku smggu yang lepas ;) ]

6.Contact: mlalui gmail aku la kot paling mudah....nadirahtajudin@gmail.com .....;)

7.Lain-lain:aku x banyak songeh sangat kot...selalu terima jer...aku risau gak kalo ko raser aku banyak songeh...tapi aku cuba memaksimakan maklumat yang ko nak untuk memudahkan ko..ko yang mintak macam tuh kan???? btol x....aperhal2 kontek aku k!

wahhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!! x sabarnya nak dapat header free !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ooooopppp lupa lak...klao korang nak header free jugak, sila tekan banner bawah nih yer...

[thankQ Kei Seichi ;p]

sokSEKsokSEKpndgKIRIpndgKANAN: nak sambung study untuk induksi...waaaaaaaa...nak nanges, tahun nih punya sambutan hari guru kena buat 2 sesi....siap ada p&p lagi time 16 mei tuh....meriah lagi x sambutan itu macam tahun lepas??????...kita nantikan kehadirannya ya !

1 comment: