^klik! klik! klik!^

orang gojes sedang stalker sayer =)....siler tinggalkan jejak anda yer...insyaAllah sayer akan terjah anda kembali ;p

TQ keraner mngikuti sayer ;p

Thursday, May 26, 2011

life~

salam all..hmmm malam nih aku agak tidak berperasaan..mungkin sebab aku penat...almaklumlah pagi tadi pas abes exam kat Impress Hotel, Sepang...aku terus balik KL...pastu tak balik umah terus lak tuh...g tgk NUR KASIH THE MOVIE dulu....so, di malam yang x berperasaan nih...aku g singgah blog Mr K n jumper quotation kat bawah nih...

nice rite???
aku tatau nak cakap ayat yang mana 1 yang aku suka sebab aku suka semua...

seriously, sumtimes aku rasa DOWN sangat...
n BUSAN sangat ngan routine life aku...
tapi aku malas nak pk...
sebab tuh aku suker tido...
bila tido, aku x yah pk kot...
bl aku bangun, aku cam kunun2 da luperkan sumernyer....
hahahaha...

ntahlah..x bagus sangat kot amalan aku tuh...
patutnya BACA AL-QURAN la kan...
aper la aku nih...;)


sokSEKsokSEKpndgKIRIpndgKANAN: aper ek kita patut buat bila kita mula rasa bosan dengan routine life kita???

1 comment:

  1. erks...betul tu...kadang2 mmg terasa amat2 bosan..haha...apa yg perlu dibuat??kongsi2...

    ReplyDelete