^klik! klik! klik!^

orang gojes sedang stalker sayer =)....siler tinggalkan jejak anda yer...insyaAllah sayer akan terjah anda kembali ;p

TQ keraner mngikuti sayer ;p

Sunday, May 1, 2011

pesta buku PWTC >>>>> ANI sup utara ....=)

salam all..entri nih gambar2nyer aku dah upload smlm...tapi aku edit time aku tengah tengok JUVANA kat tv3....seriously, aku takut2 jer tengok citer nih..asyik bantai2 orang jer diorg dalam citer tuh...ok...whateeva lah..lenkali if aku ada time aku review pasal cerita JUVANA tuh k...btw, 2,3 hari nih dalam hati aku terngiang2 lirik lagu kat bawah nih

"Tuhan kirimkanlah aku...kekasih yang baik hati...yang mencintai aku...apa adanya =) "

hahaha..apa2 jer la weh...malas nak layan perasaan aku yang agak tersentap sejak terima satu berita malam semalam....aissshhh~mmm...dalam entri kali nih aku nak cerita pasal pengalaman g pesta buku kat pwtc semalam...boleh dikatakan, setiap tahun dah jadi kewajipan aku pergi pesta buku ni setiap kali ianya diadakan....because NOVELS ARE MY PASSION ! ...

PBAKL ni dah seminggu dijalankan di pwtc...aku datang pada hari terakhir...sah2 la ramai orang yang mengunjungi pesta buku tuh kan...

aku tak datang sini sorang2...kali ni aku aku dating ngan fatma n adik dia kat pesta buku tu...kompem dua beradik tuh pening layan kerenah aku yang giller beli novel di dalam kesesakan orang ramai tuh kan....

as i said b4...NOVELS ARE MY PASSION! ...orang yang rapat dengan aku, sangat faham dengan hobi aku yang satu nih...actually, aku dah survey novel2 nih kat internet sebelum membelinya...jadinya time kat pesta buku tuh, aku tinggal serbu jer booth yang ada jual novel pilihan aku tuh...my favourite novelis: HLOVATE, SYUD, SITI ROSMIZAH n FAUZIAH ASHAARI....

7 HARI MENCITAIKU...novel terbaru Siti Rosmizah....aku sanggup beratur ok! nak dapatkan signature dia semalam....kebetulan time aku + fatma + adik fatma sampai, Siti Rosmizah ada kat booth Popular....nak tau novel2 lain Siti Rosmizah yang pernah aku baca...sila tekan SINI ok !

dalam kesesakan orang ramai tu boleh la terjumpa NADIAH AHMAD kat sini....dia nih classmate aku time form 1 time kat SMAKL dulu....bila tengok dia nih teringat kiterorang masuk pertandingan nasyid time form 1 dulu ..."Habbat Nassim, Nassimul Mulatifah....."...Nadiah, ingat lagi x???

nih pulak adalah novelis2 kat booth Jemari Seni..Fatma beli buku Adiwarna Si Manis 17...tajuknya "BIBIK" ...pastu dia pon sibuk2 nak dapatkan signature daripada penulis NASHMIN yang kebetulan aa kat booth Jemari Seni time tuh...


yeah!....time nih cik dd kat booth Karangkraf....tolong kak su kawan marni langgan majalah Pa&Ma and PC untuk setahun....

time kat booth Karangkraf nih, adik fatma duduk kat luar dewan...hahaha...kesian dia dah penat kot !....after 2 hours ++ kiterorang pon beredar dari pwtc dengan senyum kepuasan setelah mendapat apa yang di hajati...

we all decided nak makan kat ANI SUP UTARA...lapar bangat ok ! nasib baik x ramai orang time petang tu, jadi kejap jer makanan kiterorang dah sampai....

owh inilah pasangan adik beradik yang teman cik dd semalam...diorang memang sporting habis sebab sanggup layan kerenah aku untuk bersesak2 kat pwtc semalam...

yeah! my lunch...nasi ayam n sirap laici =) .... makan sampai licin ok !

btw, korang tengok banyakkan novel yang aku beli tuh...mesti korang tertanya2 bila masa lah aku baca novel2 tuh kan...so, aku bagitau sket masa bila masa yang sesuai untuk baca novel2 tuh...btw, aku suker baca novel yang jiwang sebab best jer nak layan perasaan + memasang angan2...hahaha...boleh hilang tension tau apabila membaca sambil berangan2 ....hahha.... *kidding* .... jom tengok bila masa aku baca novle2 tuh...

1) time hujung minggu...sabtu atau ahad...ini lah aku rasa time yang paling sesuai kot untuk baca novel2 tuh bila korang bosan + tak plan apa2 aktivti untuk hujung minggu korang....

2) time malam lepas balik kerja + sebelum tidur...selalunya kalau kerja tu tak urgent, malam2 aku malas nak buat kerja2 sekolah tuh....almaklumlah dah penat ....otak pon malas nak berpk, so baik bacer novel....pastu tertdo ...pastu g mimpikan MY PRINCE CHARMING...=)

3) kadang2 aku akan letakkan satu novel dalam kereta aku...so, bila aku kena menunggu orang ker...aku tak lah bosan n merungut sebab aku boleh baca novel tuh....hahaha....yer yer jer aku....sebab selalunya orang yang kena tunggu aku...

4) kalau korang ada beg yang besar, selain daripada letak beg make up + telekung + purse + handphone, boleh la letak satu novel dalam beg korang....aku buat jugak kadang2 especially bila aku tengah kemaruk nak habiskan satu2 novel tuh...

hmmm...tuh jer kot....pssst...yang aku perasan perempuan suka baca novel..lelaki suka baca novel x??? cuba komen sket...ok, nite ! aku rasa nak buat kerje sket b4 tdo...


sokSEKsokSEKpndgKIRIpndgKANAN: owh, lupa lak nak cakap kat entri semalam ..."SELAMAT HARI PEKERJA" buat semua para pekerja....marilah kita sama2 mempertingkatkan prestasi mutu kerja kita...bukan apa ...supaya gaji kita lebih berkat...hehe...cik dd g pesta buku time 1 mei...korang buat apa lak???

6 comments:

  1. hmm.. akak pun suka baca novel.. tapi skang ni, semenjak banyak keja, novel pun ntah kemana..

    ReplyDelete
  2. @Farah Shamsudin hahahha...sayer kan akak keje banyak jugak...tapi bila pesta buku tuh, raser cam wajib la plak g terjah n beli novel...;p

    ReplyDelete
  3. tak semoat nk g, kerja tak tentu arah.. emo2... 1 mei pun still kena standby kat spital...

    ReplyDelete
  4. follow sini..
    jom beli pashmina kat blg CN :)

    ReplyDelete
  5. didi..apa novel2 hg yg telah dibeli?aku nk pi cari..xadil2..waaa

    ReplyDelete