^klik! klik! klik!^

orang gojes sedang stalker sayer =)....siler tinggalkan jejak anda yer...insyaAllah sayer akan terjah anda kembali ;p

TQ keraner mngikuti sayer ;p

Thursday, September 22, 2011

# Spontaneous Thursday : 12

salam all
pelik jugak aku bila orang update status pasal RAMLI time match Malaysia lawan Jepun semalam....almaklumlah...aku tengok match tuh sket2 jer smlm...apersal ntah tak sesemangat nak tengok match tuh spt sebelum2 nih...pagi nih baru aku faham bila tengok youtube kat bawah nih....huahauahaua(malam tadi aku on9 pakai hp jer)....

Ramli jugak yang dapat main ngan Manchester United ;)

khamis yang spontan aku: semalam aku tengok rambut APEX tuh dah macam rambut player2 Jepun tuh la plak....sama ! patutlah susah sangat Jepun nak bolos semalam, keliru APEX tuh kawan ker lawan...huahuahua....

aku raser biaser2 jer time berita putus tunang dia arituh...tapi start tak berapa nak minat dia ni sejak dia kuarkan satu statement kat tv time berita malam raya aritu...

but mamat nih kat padang, still d best....go go go Apex !

terima kasih pakcik google !

sokSEKsokSEKpndgKIRIpndgKANAN: minggu nih aku giller main twitter...twitter dah lamer ader tapi x baper nak aktif....minggu ni aku follow BOTAK>>>@JohanAsari sejak tgk CintaElysa harituh n td aku follow APEX>>>@fahmiapexs....keh keh keh....suker2 jer kot...korang jom tweet ngan aku plak ....@NadirahDd ....;)

2 comments:

  1. a'ah smalam iklan ramli ni bnyak kali kuar..yer la TM smalam kan :)
    ramli gok yang hebak hahahaha..

    dik..akak pun perasan rambut apex mcm dah kembang jer smalam..new style kot ;p

    ReplyDelete
  2. ramli burger lagi femes.. hohohoho

    p/s: menci ManU.. ;p

    ReplyDelete