^klik! klik! klik!^

orang gojes sedang stalker sayer =)....siler tinggalkan jejak anda yer...insyaAllah sayer akan terjah anda kembali ;p

TQ keraner mngikuti sayer ;p

Thursday, September 15, 2011

# Spontaneous Thursday : 11

Salam all...
semalam time balik dari sekolah, aku singgah LENO untuk ambil barang yang dah dipesan minggu lepas...

cikddyangselaluperasancomey: hmmm..saya datang nak amik barang...
pekerjaLENOyangmesraalam: kak Nadirah kan?

dengan SPONTAN aku menjawab :YA !
(nampak sangat aku selalu sangat pesan barang kat LENO nih sampai pekerja tuh dah ingat nama aku ;p)

kebetulan kat situ ada seorang lelaki yang sedang berbual dengan owner LENO tuh...

pakcikyangmesraalam: kuat student nih belajar...
(time tuh aku pakai baju kurung + beg tangan + beg laptop + beg plastik sbb baru pas amik barang kat AVON jugak)


dengan SPONTAN aku menjawab sambil tersenyum: saya CIKGU ;)

sokSEKsokSEKpndgKIRIpndgKANAN: motif aku buat entri nih??ntah...takde idea tuk ST minggu nih + mood aku nak ngajar pon ke laut jer rasa arini....

6 comments:

  1. Kalau akak jumpa time tu
    "Kuat budak ni jual Leno dan Avon, sampai bawak laptop" ...

    Dulu akak seronok jgk berbisnes. Dah duk rumah,lagi MxLxS nak berbisnes.

    ReplyDelete
  2. kan akak dah kata kamu tak nampak mcm cikgu..comel sgt hehe ;)

    ReplyDelete
  3. haha saya cikgu :D apa reaksi pakcik tu ?

    ReplyDelete
  4. hahaha...nampak muda gitu..kelua ngan niesa pun nmpk sebaya je kan..tp niesa muda ckit dr dd la..hikhik.. :P

    ReplyDelete
  5. Dulu ada driver teksi yg msred selal naik pegi balik keje panggil msred cikgu...konfius...

    ReplyDelete
  6. hahahaha.. nak kata dia nampak cam budak la nie.. babyface ker?? hohohohoh ;p

    ReplyDelete