^klik! klik! klik!^

orang gojes sedang stalker sayer =)....siler tinggalkan jejak anda yer...insyaAllah sayer akan terjah anda kembali ;p

TQ keraner mngikuti sayer ;p

Thursday, April 21, 2011

booth JEMARI SENI adalah salah satu booth yg wajib diterjah pd PBAKL 2011...

salam all...
menaip entry dengan malasnya..
pasal ngantuk...
pastu runsing pk..
SMK SERI KUNDANG tuh kat mana....
kena pergi meeting esok...
tp tak tahu sekolah tu kat mana...=/

ok abaikan sumer tuh yer...
esok pandai2 lah aku...
berbalik kepada tajuk entri...
kalo korang PENGGILA NOVEL...
booth jemari seni aderlah booth yg wajib diterjah...

bdasarkan pemerhatian aku..
penulis2 bagi novel keluaran JEMARI SENI nih
adalah pnulis on9 pada mulanya...
maksud aku mula2 diorg tulis hasil seni tangan diorg tuh kat dunia maya nih..
then, ada orang baca dan ikut...
pastu ada permintaan untuk dibukukan...
not really sure ...
samada tuh adalah proses yg sebenar atau tidak...
hanya satu kesimpulan berdasarkan pemerhatian aku...

suker bacer novel keluaran JEMARI SENI
sbb novel2 yang dihasilkan santai untuk dibaca...
pendek kata memenuhi selera aku lah..

so, jom terjah booth JEMARI SENI
kat DEWAN TUN HUSSEIN ONN
no gerai:A05-A08

nak tau bila novelis kegemaran korang akan berada kat booth JS tekan SINI !


nak tau diskaun yg ditawarkan kalau korang beli novel JS banyak2 tekan SINI !

nak tau aper gift yang bakal korang dapat kalo shopping novel2 JS tekan SINI !

ok fine! aku memang peminat novel JS....nantikan aku punya next entry...review pasal novel kot =)

sokSEKsokSEKpndgKIRIpndgKANAN: aku malas naik taip entry warna warni kali nih boleh x?..hehe...

0 bebelan tbaek !!!:

Post a Comment