^klik! klik! klik!^

orang gojes sedang stalker sayer =)....siler tinggalkan jejak anda yer...insyaAllah sayer akan terjah anda kembali ;p

TQ keraner mngikuti sayer ;p

Tuesday, December 23, 2014

1st time pergi Big Bad Wolf ^^^

Assalammualaikumwarahmatulahiwabarakatuh....tadaaaaa.....tadaaadaaaaaa....ttiber nak update blogkan....ttiba timbul keinginan nak update blog sebab excited 1st time pergi Big Bad Wolf arituh...hahahaha...orang lain banyak kali pergi dah didi ooiiiiii......hahahaha....cerita agak basi sebab BBW nya dah habis pon....

Sebenarnya aku da upload gambar dalam blog ni on d day lepas balik dari BBW tuh....tapi macam biasalah....faktor utama yang menyebabkan aku malas sangat nak menaip adalah....malas nak buka laptop...seriously!!!!! that's the one n only factor....dulu rajin update blog sebab kalau nak buka facebook or blog kena buka laptop...sebab aku lambat juga pakai smartphone....sekarang ni....nak bukak website apa pon waima web site e-gaji pon pakai smartphone jerrrr....makanya laptop nih gunanyer nak taip soalan exam jer la kot?????hahahahaha....

So, camner aku boleh pergi BBW nih??? SYARA yang ajak.....SYARA tuh siapa???SYARA tuh student aku yang baru habis SPM...biasalah time cuti2 sekolah ni aku memang ambil kesempatan kalau boleh nak jumpa sesiapa sahaja yang free...almaklumlah kalau dah start keje nanti..kalau x bernasib baik mungkin every saturday pon kena pergi school !!!!!....owh no !!!!....2014 adalah tahun yang aku rase paling banyak kali la kena datang school pada hari SABTU....

SYARA yang pakai tudung PINK tuh !

Pagi2....around 10 ++ g ambil budak2 ni di rumah SYARA...SYARA ajak 2 orang kawan dia iaitu ATIRAH  dan FANI....btw, diorang tuh pon student2 aku jugak sebab aku pernah ajar diorang waktu diorang form 1 n form 2...time fly so fastttttttt kan...sebab diorang dah habis sekolah pon....harap2nya diorang akan berjaya dalam kehidupan diorang....BBW ni berlangsung dekat Exhibition Hall The Mines, Seri Kembangan....kiranya hall ni ada bridge yang menyambungkannya dengan The Mines Shopping Mall....dan kalau korang nak tau...sebenarnya aku tak tahu lah macam mana aku boleh terfikir yang The Mines tuh Sunway Pyramid <~~~~~ nampak sangat tak pernah pergikan....patutla aku pergi ikut jalan lain....waze tuh suruh aku keluar dari jalan tuh....sabar jer la.....dan time nak balik aku baru perasan weiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....sebab aku g tanya student2 aku....[mana tempat ice skating tuh?????].....pastu diorang pon cam pelik.....lepas tuh baru detect.....aissssshhhhhhhh...sabar jer la dengan diri sendiri.....

gambar ni ambil kat FB BBW...ada bakul yang disediakan untuk korang ambil seberapa banyak buku yang korang nak....

1st time masuk exhibition hall tuh aku terkejut jugak....tak ramai orang....mungkin sebab masih lagi pagi kot serta aku datang pada hari bekerja....aku datang pada hari yang sepatutnya hari terakhir BBW tuh iaitu 16.12.2014....iaitu hari selasa....pastu terkejut lagi sebab harga buku2 kat situ murah2 gila !!!!....RM 8, RM 5, RM 10....aku pergi pesta buku kat pwtc setiap tahun pon x pernah dapat harga macam tuh...aku tanya juga student2 aku....buku2 kat situ buku2 baru ke buku lama....almaklumlah....aku kurang sikit baca novel2 english nih...tapi kalau korang suruh aku tengok Running Man subtitle English or aper2 cerita korea/jepun subtitle Englis memang layaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnn jer.....baca novel english jer yang kurenggggg.....hahahah....budak2 tuh bagitau...ada buku lama n ader jugak buku2 baru....wowwwwwww!!!! not bad la kan...<~~~~~ nampak x keterujaan aku di situ???....btw, novel2 melayu pon ada dan boleh didapati dengan harga serendah RM5...walaupun nampak cam novel lama aku grab la juga 2 buah yang aku rasa macam menarik...novel ALAF21 n BUKU PRIMA kot...

nampak banyak x buku aku tuh???

SYARA paling banyak beli buku...sebab dia paling excited nak memborong buku2 di BBW ni...korang bayangkanlah, kiterorang dapat beli buku 21 biji dengan harga RM143....siapa x excited...kalaulah aku peminat tegar novel2 english dah ku borong juga buku2 disitu seperti memborong tudung2 dan dress2 di Year End Sale di pwtc hujung minggu lepas....eh???hihihihi..

bookmark BBW...ambil kat FB BBW jugak !

then, 4 every purchase korang akan dapat 1 bookmark from BBW....setiap hari bookmark dia berbeza...lepas balik daripada BBW aku sibuk nak scroll fb BBW tuh...barulah aku tau...rupa2nya ada orang yang suka nak kumpul bookmark nih...rajin giller nak datang hari2....siap ada yang nak bertekak disebabkan bookmark ni....yerlah ....ada orang beli buku sampai tiga empat ratus....dapat 1 bookmark juga....pastu si adik nak bookmark si abang pon nak bookmark...kan pening mak ayah nyer....hahahaha


bukti excited first time datang...aku grab satu tshirt BBW....kunun2 hari tuh hari last la kan...jadi tshirt yg rm19.90 tuh ada diskaun 10%....sebelum tuh waktu bayar buku aku grab juga 3 fridge magnet....ingat nak ambil satu jer...yang lagi 2 nak bagi kawan...tapi sayang la plak...so, tiga2 aku ambil letak kat peti ais sudahhhhhhh....aku dapat bookmark untuk yang last day...THE TRICK RIDER...BBW ni extended arituh sampai 21.12.14 dengan sale2 yang lebih menarik gtu !!1

Big Bad Wolf 2014 wif Syara, Fani n Thirak

Kiterorang x melepaskan kesempatan untuk bergambar dekat entrance dengan plastik2 buku SYARA yang paling banyak sekali....hahahah....tiba2 rasa nak rajin2 bacer novel english supaya excited nak datang BBW lagi tahun depan.....hahahahaha

aku beli satu novel english dan dua novel malay.....hahahaha...

Kenapa nama dia Big Bad Wolf eh??? apa kaitan Wolf dengan buku2 yang banyak nih???hehehehe.....arituh ada budak2 tuh cakap...lupa la plak...almaklumlah short term memory...sekian !!!


sokSEKsokSEKpndgKIRIpndgKANAN: amacam panjang x aku menaip....hahaha..sebenarnya, macam-macam yang jadi sepanjang cuti sekolah hujung tahun ni....tapi macam biasalah malas nak menaip....hahahaha....

6 comments:

  1. Wahhh ! Cikgu keluar dengan student. Ini jarang berlaku. Hehehe. Sakan eh kak dd pergi BBW. Kita pergi tahun ni pun borong 3 buku je. Tak apesal tah rasa penat kemain. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Student yg rapat jer tuh nurie....selalunyer kl kak dd perlukan tenaga lebih nk buat kerje yg x bkaitan ngan pljrn kak dd akan pggil student2 yg boleh diharap tuk tolong....ni kire cam rewardla tuk diorang...haha

      Delete
  2. finally didi!!!hahaha..sila rajinkan diri update blog..hahaha..seronok lah niesa membaca semua update pasal BBW..mampu tgk je lah..hehe..

    ReplyDelete
  3. Memang best sesangat...juling mata tengok so many interesting books...:)

    ReplyDelete
  4. La apsal tak tau ada bbw ni.. kalau tak conform i singgah g KL aritu.. Syokkan buku dia murah sangat..

    ReplyDelete