^klik! klik! klik!^

orang gojes sedang stalker sayer =)....siler tinggalkan jejak anda yer...insyaAllah sayer akan terjah anda kembali ;p

TQ keraner mngikuti sayer ;p

Sunday, January 15, 2012

If You're Not The One ~

salam semua...macam mana 15 hari di tahun baru korang? aku? life go on as usual...almaklumla sekolah pon da buka setelah menutupkan dirinya selama selama sebulan setengah...hehehe...ape ayat aku tuh?? hentam jer la ek...yang pastinya X JADI GURU KELAS rs nyer agak AWESOME jugak la....hahahahaha....aku g sekolah pk nak ngajar aper jer utk hr tersebut tanpa perlu mmikirkan tanggungjawab2 sampingan yg lain....huahauahaua....almaklumlah bbrp jawatan sebelum ni dah digugurkan <--------- penangan menangis arituh gamaknya....hahahahha.... tak jugak lah...aku dah diberikan satu JAWATAN BARU yang mana jawatan tuh orang lain pon x pernah pegang lagi....tapi setakat hari nih aku x start lg bekerja dgn jawatan baru aku tuh....mmmm....tggu arahan jer la sbb sekarang nih ader satu lagi dasar baru yang nak diperkenalkan kepada pljr2 tingkatan 1......takut jugak...jawatan baru...maksudnyer tanggungjawab baru....takut jugak tak dapat laksanakan nanti....hmmm....tengok lah nanti camner....act, raser x best jugak x jadi guru kelas...kalo jadi guru kelas kan kiter raser la kiter cam ader anak2 yg dipertanggungjawabkan bawah kiter....raser cam lebey rapat ngan budak lah...hmmm~

ok, abaikan aku n kerja2 aku yg x pernah nak abes tuh....petang td tengah jalan2 kat FB, saper ntah ader share utube spt tajuk lagu di atas....lagu lame nih....time umur aku baper ntah....dulu x layan pon lagu nih....petang tadi...TERLAYAN n layan n layan n layan n layan n layan dan layan lagi !!!!!!



" If you are not mine would I have the strength to stand at all "

" I'll never know what the future brings
But I know you're here with me now
We’ll make it through
And I hope you are the one I share my life with "

" I don’t want to run away but I can’t take it, I don’t understand "

" If I don’t need you then why am I crying on my bed?
If I don’t need you then why does your name resound in my head? "

" And I hope you are the one I share my life with "

" And I pray in you’re the one I build my home with "

" ‘Cause I miss you, body and soul so strong that it takes my breath away "

mmmmm....kat bwh nih plak adalah status FB aku mggu lepas...

salah satu keputusan yg aku rs paling sukar aku nak buat sekarang adalah samada nak

A) STAY...n berusaha untuk dapatkan apa yang aku nak...
atau
B) putus asa sbb susah sgt nak dapat...n BLAH...

from d beginning aku pilih nak PUTUS ASA je (actually that's not d real me)...n disbbkn tu aku cm x buat aper pon utk dapatkan aper yg aku nak...tp aku selalu dapat RUANG n PELUANG menyebabkan aku x punya alasan yg kukuh untuk PUTUS ASA wpon kkdg aku raser RUANG n PELUANG tuh cam mmbunuh aku pon iyer jugak...

cuma 1 benda la yg aku realize...KEKELIRUAN nih buat aku raser nak berdoa selalu2 kat Allah spy aku diberi PETUNJUK setiap kali aku dapat RUANG dan PELUANG...~

kekadang aku raser nak bagitahu camni jer kat dia...

tapikan tak terbuat pon...sebab dia BEST SANGAT !!!!! hahahaha...x laaaa....dia x BEST SANGAT pon....tapi dia MENYENANGKAN la....so, i've to appreciate it rite ;) KERANA ATAS KASIH SAYANG ALLAH, ALLAH TELAH PINJAMKAN DIA KEPADA SAYA...;p

i don't know he is the one or not...to be more realistic...mayb he is not d one....bcoz he already give me his answer a year ago...

hey, aku teringat....aku terbacer status student aku tengah hari td yg berbunyi camni:

boyfriend : saya rasa kena kita break skrg..
girlfriend : kenapa?awak tak sayang kat saya dah ke?
boyfriend : sebab saya sayang awklah saya kena break dgn awak..
girlfriend : jadi kenapa?
boyfriend : tiap2 hari awak call saya,msj saya,tanya khabar saya..tapi awak call tak mak awak tiap2 hari?
girlfriend : (diam)..
boyfriend : saya kesian dekat mak ayah awak..saya takpela.. couple ni dosa tp lelaki tanggung dosa dia sendiri..tapi awak tak..sebelum awak kahwin,mak & ayah awak akn tanggung dosa awak..awak tak kesian ke kat mak & ayah awak?awak call saya tiap2 hari sedangkan saya tak menanggung awak pun kecil2 dulu..mak ayah awak yg jaga awak sampai sekarang.
girlfriend : hurm..
boyfriend : awak tunggu saya boleh?kalau ada jodoh kita,saya akan kembali pada awak bila saya dah berjaya dan bila saya dah membentuk diri saya supaya saya layak membimbing awak dan kita boleh berpimpin tangan ke syurga ALLAH..INSYAALLAH..♥
girlfriend : mulanya saya susah nak terima tapi saya sedar saya mesti menyayangi ibu bapa saya dulu..terima kasih awak. ♥

pesanan utk inche KO
(yg mgkin TERbacer entry nih)

can u wait until i meet the person after u ???

keh keh keh....

tak de la...

don't lose HOPE for ur life...
bcoz u r one of the nice guy that i've meet in my life...
don't bother what people think n talk about u...
bcoz 4 me...u r the one who give me back my SMILE ;)

so, no matter what happen...i want to be ur friend again n again n again n again n again..hey, mayb skrg kita good friend kot ;p

more than a good friend?
nak jugak !!!!!

let's ALLAH decide ;p

n i repeat it again n again

terima kasih ALLAH bagi pinjam dia kat saya...saya tak sabar nak jumpa orang lepas dia...;)

sokSEKsokSEKpndgKIRIpndgKANAN: Encik Mimpi kata "Kalau lu teringin nak memiliki sesuatu yang lu tak pernah dapat, lu kene lakukan sesuatu yang lu tak pernah buat."

3 comments:

  1. Replies
    1. deela: hahahaaha...lain macam ker?itu namernyer luahan tengah malam....keh keh keh~

      Delete
  2. didi!hahaha...niesa xtau nak komen apa..tp kan..setiap kali bca entry dd mesti niesa rasa motivated..suka!suka!bg ckit semangat dd kt niesa bleh?love u!!

    ReplyDelete