^klik! klik! klik!^

orang gojes sedang stalker sayer =)....siler tinggalkan jejak anda yer...insyaAllah sayer akan terjah anda kembali ;p

TQ keraner mngikuti sayer ;p

Friday, January 21, 2011

i've already got d answer =)

salam all....akhirnyer tjawablah segaler persoalan...hahaha...dan jawapannyer pon seperti yg dijangkakan...perasaan ak?ntahlah setakat nih ak x raser aper2 pon...mgkin sbb dalam2 lewat2 doa ak...ak selalu bkater 'YA ALLAH, SEKIRANYA DIA TERCIPTA UNTUKKU, DEKATKANLAH HATINYA DENGAN HATIKU, SEKIRANYA DIA TIDAK TERCIPTA UNTUKKU, DAMAIKAN LAH HATIKU DENGAN KETENTUANMU...' >>>tuh lirik lagu ok ! haha..bleh la aku...

bukan ak patut nanges ker?mgkin esok2 la kot ....hahaha...tp smggu jer ok !...ak rs ak akan nanges jugak nih...tp sbb mood tgh ok maka layan jer lah...yg x bleh blah nyer ak bleh smbung lg chatting ngan dier pastu...hadoi....dah mereng ker aper ak nih...??

tp dalam byk2 part time chatting td...ak suker yg nih....

ORANG 1:knaper ak nak bgtau jugak wpon ak dah agak dah jaw dier......?mmm....sblm tuh ko agak2 knaper?
ORANG 2:confirmation??..
ORANG 1:tuh satu sbb la.....sbnarnyer nak hold lg 6 bulan....tp cam lamernyer nak tau jawapan....hahahah...tp sebab sebnanyer after i break up wif my x-bf...ak kawan ngan macam2 org la kan...tp KAWAN2 YG BAIK NGAN AK tau....AMINAH(bukan nama sebenar) masih lagi tidak dapat mlupakan ABU(bukan nama sebenar jugak) wpon dah 5 tahun....sehinggalah SAYA BERTEMU ANDA =)....hahaha
ORANG 2:bagos ker tak bagos tuh??..
ORANG 1:hahahaha...dua2 kot...sbb...
bagus~ak dah boleh let it go dier dari idup ak...ak dah x mnanges lagi....hahaha
ORANG 2:yg tak bagos??..
ORANG 2:yg x bagos nyer~ak tgh pk nih....ak nak nanges ker x nak nih....hahahaha....

tp dalam pbualan sblm tuh ko ader kater....xyah la nanges kan?....nnt ko blanjer coklat kan?....so, aku nak coklat ! aku nak coklat ! aku nak coklat ! ....dan itulah jawapan kepada soalan "klo aku turun kl ko nak lepak lagi tak ngan aku??..."

2 comments:

  1. Entry lama nih...cm ne boleh terlepas..haha..
    InsyaAllah sentiasa doakan encik KO tu jodoh dd..amin~

    ReplyDelete
  2. @Niesa tlepas sbb time nih dd lom jd active blogger lg...
    nak sebut amin panjang2 boleh x???

    aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ;)

    ReplyDelete